September 1990
In september 1990 verscheen de BX Cannes op de markt. Cannes is een badplaats aan de Franse Middellandse Zee kust. De BX Cannes was gebaseerd op de BX Injection en voorzien van een aantal extra's: zonwerende ruiten en zonwering voor de achterruit, Leader-achtige bekleding, specifieke Cannes striping en een achterruitenwisser. De BX Cannes was leverbaar in drie kleuren: Blanc Meije (wit), Bleu Memphis (blauw) en Gris Perlé (grijs). Bij witte BX-en Cannes waren de wieldoppen ook wit, bij de blauwe en de grijze Cannes waren de wieldoppen gewoon grijs. Het dasboard van de BX Cannes was zwart in plaats van grijs. In andere landen was de BX Cannes leverbaar onder een andere naam: in Frankrijke heette deze speciale serie BX Calanque en in Groot Brittannië BX St. Tropez.
Januari 1991
In januari kwam de BX Toulouse op de markt. De BX Toulouse is vernoemd naar de stad Toulouse in Zuid Frankrijk. Dit model was voorzien van de 1360 cm3 benzinemotor, Toulouse badge, lichtmetalen velgen, achterruitenwisser en getint glas. De BX Toulouse was Blue Memphis of Gris Météore.
Februari 1991
De BX Chic verscheen in februari 1991 op de markt. Deze speciale serie was gebaseerd op de BX 16 TGI en dus voorzien van de 1580 cm3 benzinemotor. De standaarduitrusting van de BX 16 TGI was uitgebreid met een GTI interieur, zwart dashboard met het stuurwiel van de BX GTI 16V, elektrische ramen en GTI achterspoiler. De BX Chic had een typebordje in XM stijl achterop. De BX Chic was in slechts één kleur leverbaar, Gris Dolmen. De bumpers waren meegespoten in de kleur van de carrosserie. Bovendien werd de BX Chic voorzien van de strips van de BX-en van het TZ-uitrustingsniveau, maar dan meegespoten in carrosseriekleur. De strips in de bumpers waren bij de BX Chic niet zwart (zoals bij de andere BX-en) maar chroom kleurig. Er zouden uiteindelijk twee oplages van de BX Chic op de markt komen. De tweede oplage verscheen in september 1991 en had een ander typebordje met schreefloze letters in plaats van de krulletters van de eerste serie. In Frankrijk en een aantal andere landen was de BX leverbaar onder de naam BX Millèsime. Deze was niet alleen in Gris Dolmen verkrijgbaar maar ook in blauw (Blue Memphis?) en champagnekleur (Sable Phénicien) en met andere motoren. In België ging de BX Millèsime als BX Biarritz door het leven, in Duitsland als BX Top.
Mei 1991
De BX Progress verscheen in mei 1991 op de markt. De BX Progress was een BX 16 TGI die voorzien werd van lichtmetalen velgen, een GTI interieur met een zwart in plaats van grijs dashboard, getint glas, achterruitenwisser, Progress striping en metallic lak (Vert Triton, ?Gris Silex?).